Spexfoto

Veckan har gått skitfort ju! Redan fredag idag. Började dagen med lite sovmorgon och sen gjorde vi oss iordning för Spexfoto och nu hamnade vi här. 
Ska snart till Tranås-mässan en sväng och sen har jag två lektioner till så slutar jag. Ska nog gå hem från skolan idag, men funkar fint med lurar i öronen.
Sen ska jag upp till Elins jobb och hämta min jacka och senare ikväll blir det hockey med Camilla. Efter det kan det bli lite vin med tjejerna.

Ska upp ganska tidigt imon oxå så det blir nog lugnt ikväll! (:
Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Carolina

Har gjort en ganska enkel header till dig nu som du får godkänna om du vill, men är inte hemma ikväll så vore bra om jag fick den skickad innan fyra,fem :)

2010-09-10 @ 14:04:30
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0