Studentmössor!

Precis hemkommen från skolan, varit en lån dag idag. Slutar egentligen 15.20 men provade studentmössor vid 14.15 och det tog lååång tid, svårare än man tror ska jag tala om. Fyfan, nu är det nära! Det är så mycket som man gör i skolan sista året som är roligt, därför tänker jag ta vara på detta året, för sen är den tryggheten borta.. jag har inte alltid vart så seriös och duktig i skolan, men tro mig, det lönar sig så otroligt mycket att ta vara på tiden där och försöka ta in all skit lärarna säger.. även att det oftast går in i ena örat och ut i andra lika fort.

Idag händer inte mycket alls, ska bara ut och rida sen. Ikväll är det "Lite sällskap" på tv om jag inte minns fel, sen har jag tvingat pappa att massera min nacka, ajaj så ont det gör..
Nu ska jag taa på mig ridbyxorna och springa ner och se om jag hittar nåt att äta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0