Toppenhelg!!

Har haft en gryyym helg asså, i fredags hade vi Alexander från Gbg på besök och på lördagfm åkte jag upp till mjölby och hjälpte Robine packa lite fort innan vi packade minibussen och stack iväg till Jkpg. Kändes som vi var en familj på semster haha.
Checkade in på hotellet som var såå fint. Platt-tv, bubbelpool och grejer, jättefint hotell faktiskt. Sen blev det att göra sig iordning och börja förferra och lite lulliga gick vi ner och åt på hotellets restaurang. Grym kväll, blev utgång på Centrumbaren senare, hade så jävla kul! Vill göra om samma sak snaaart. Orkar inte berätta så mycket mer, men vaknade lagom trötta och slitna (vissa fortfarande fulla haha) och åkte en sväng till a6 där vi hamnade på en bänk... skapligt slitna.
Iaf, en sjuukt värd resa och sjuka minnen!

Nu sitter jag i skolan och har hål, alltså som vanligt. Efter skolan blir det stallet en sväng, sen ska jag försöka läsa lite i min bok som ska vara utläst nästa vecka. Börjar vid 1 nångång, ska nog ta och göra lite Företagsekonomi nu.

Vi hörs ikväll! Kan slänga upp några bilder från helgen då oxå.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0