Fuckfuckfuck

GODMOOOOORGON
Det här är fan inte okej, jag vaknade kvart i 8 och kan inte somna om. Mår sjukt illa och har ont i halsen.. Vill inte bli sjuk nu, har vart tillräckligt sjuk det här året.
Ska träffa de andra tjejerna från klassen som också ska visa kläder halv 11 utanför Parkhallen, innan det tänkte jag ut på en lång promenad, ta en lång dusch och sen locka håret om jag hinner.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll än, antingen ska vi ut, det är Strandbaren ikväll, eller hittar jag nån söt liten person som vill mysa med mig här hemma, är ensam hela kvällen/natten så vore skönt med lite sällskap.

Men nu måste jag nog ut på min powerwalks-runda om jag ska hinna med allt.
Hörs snyggingar!


på tal om annat hatar jag blogg.se just nu, varför funkar det inte att lägga in bilder längre?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0