"Kungarna" av Tylösand

Här var det bra uppdatering, eller vad säger ni..? Men var helt slut igår när jag kom hem från Jkpg plus att jag var ute på promenad och såg Idol, måste ju ha nåt att skylla på.
Såg ni Kungarna av Tylösand igår? Så jävla patetiskt, ändå kan man inte låta bli att titta. Kan man inte få uppmärksamhet utan att ha sex i tv är det ju ganska så synd om dom.. Låg inne i Viktors rum och värmde mig under flera täcken, börjar bli så jävla kallt nu. Hur som helst, vaknade idag och kände att jag sovit vääääldigt gott, så skönt!
Skoldagen har sett lika slapp ut som vanligt, vi har bara haft nån enstaka läxa och jag har väl i genomsnitt typ 4 lektioner om dagen haha. Istället jobbade vi röven av oss i tvåan, men det lär nog bli jobbigt sen framåt våren..
Nu kom jag precis från hästen, blev lite dressyr på pluttan idag. Väntar på att Robine ska höra av sig nu, antingen ska vi hitta på nåt annars ska jag ut och övningsköra.




Snygg tjej! ;-)

Kommentarer
Postat av: stephie

du är så jävla snygg!

2010-09-16 @ 21:29:47
Postat av: Anonym

DU är snygg om någon!

2010-09-16 @ 21:37:33
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0