yes man!

YES; känner på mig att helgen kommer bli riktigt bra, jag har vart sådär superglad hela dagen, vet egentligen inte varför men tur det är så och inte tvärtom.
var och fikade med Alexander efter skolan, kul och träffas igen! Helgo kille (:

har börjat packa lite inför imon då robine jag, emil, tessan och två andra killar åker iväg till jkpg och bor på hotell. ska ha en riktigt bra helg med shopping, restauranger och utgång imonkväll. så jävla kul.
eftersom jag hade ett superlångt hål idag blev det att jag och sofie tog en sväng på stan och såklart blev jag några hundralappar fattitgare när jag kom hem med ett par skor. inte okej att beställa ett par dagen innan och sen köpa ett par till haha. men dom är dööööläckra och jag kommer dansa som aldrig förr imon!






måste ha världens sämsta kamera asså, men dom är iaf skitsnygga på


ikväll blir det att bara vara hemma och käka god mat, packa vidare och sen tror jag att Jull gör mig sällskap över natten.

ha en bra kväll, skriver imon innan jag sticker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0