How low

slutade redan vid 12 idag men jag måste erkänna att jag inte gjort ett skit sen dess. gjort lite goda äggmackor och legat i soffan och slöat.
det är så sjukt, för antingen är jag full av energi och ska hinna med allt eller så kan jag ligga hemma och inte göra något alls på en hel dag. det är lixom antingen eller hela tiden och idag är en grå och tråkig dag jag bara vill vara hemma.. men det kan bli en långpromenad ikväll igen, lovade Nina att hänga med så det är väl bara ställa upp haha.

igår i jönköping dregglade jag lite över de här skorna.. jag vill att det ska bli mina och de kommer att bli mina. ruskigt snygga! vet dock inte vilken färg än.. brunt går ju att ha till det mesta medan rött är lite finare just till våren/sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktogt bra blogg ! ♥

2012-02-27 @ 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0