And who do you think you are

Åhhh vilken mysig dag jag haft, bara vart hemma och slappat och nu ikväll blev det en lång mysig promenad.. dock jävligt kallt. Man undrar ju när våran egentligen ska komma..
Tänkte förflytta mig ner till tvn nu haha, det händer ju inte mycket på en söndag i lilla t-town så roar mig själv här hemma idag.

I know I can't take one more step towards you
'Cause all that's waiting is regret
And don't you know I'm not your ghost anymore
you lost the love I loved the most
I learned to live half a life
I and now you want me one more time...

And who do you think you are
running 'round leaving scars,
collecting your jar of hearts,
and tearing love apart,
you're gonna catch a cold
from the ice inside your soul
so don't come back for me,
who do you think you are


Grymt bra låt - Jar of hearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0