Bara lukten gör mig svag

Robine åkte nyss, hon hjälpte mig lite med teorin men när vi börja prata om annat vart det inte lika intressant längre haha. Ska försöka sitta en del imorgon igen..
Förresten, i helgen kommer Charlotte hit på besök. Blir nog en myskväll och en utgång, ska bli väldigt kul att träffas då vi alltid har så jävla kul! Jag har insett en grej.. att de kompisar som står mig allra närmast är dom jag är väldigt lik, jag funkar bäst med tjejkompisar som är som mig i sättet. Inte så konstigt kanske, men vissa går ju bättre ihop med såna som kompletterar än själv..?

Ikväll blir det lugnt, är sugen på att ladda ner en bra film och bara ta det lugnt. Hoppas ni haft en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0