come with me tonight

Okej, bara för att jag nästan mår helt bra nu tänkte jag slänga in ett inlägg. Jag har roat mig med tv-tittande hela kvällen vilket vart rätt skönt faktiskt, det är lördag och de flesta är nog ute ikväll. Men jag hoppar det och tänker inte gå ut på nån helg nu..
Igår mådde jag förjävla dåligt, inte bara bakfylla utan var även sjuk, hade ruskigt ont i magen hela dagen.
Men trots en väldigt händelserik kväll med Robine i torsdags hade jag riktigt kul, åtminstonde i början av kvällen.
Det slutade iallafall med att vi sov i Mjölby, kanske inte där jag tänkt att sova.. menmen, nu får det vara bra med festligheter på ett tag.




fulaste bilden, men bästa Robine finns iaf med!

Kommentarer
Postat av: AK

Fiskar du efter komplimanger så funkar det iaf. Ser då två heta damer i ett väldigt fult kort ;)

2011-02-20 @ 00:08:55
Postat av: Anonym

Haha nej jag fiskar inga komplimanger, men tack! Vem nu AK är...

2011-02-20 @ 00:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0