Helg

Skapligt skönt med fredag!? JA. Dock jobbar jag i em/kväll men ändå skönt med helg.. Igår vart det inte mycket bloggande, heldag i skolan med en presentation av vårt UF-företag i slutet av dagen.
På kvällen åkte vi tjejer upp till till Victoria där det väntade jättegod trerätters och ett farligt gott vin. Säger bara en sak, den efterätten...... helt sjukt god!!  Bra kväll med världens finaste tjejer. Tack bästa victoria!

Tog sovmorgon idag då jag kände att jag behövde sova ut lite eftersom jag jobbar ikväll och hela dagen/kvällen imorgon. Åker direkt med tåget efter jobbet imorgon med så lär va helt slut..





kanske skulle ta tag i livet och göra sig iordning lite, sen skola och efter det direkt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0