I try to forgive

Åkte direkt ut till stallet efter att vi vart och ätit middag hos morbror, gick rätt bra och vissa dagar kan jag sakna ridningen.. MEN INTE I DENNA KYLA. Fyfan asså, måste erkänna att jag tycker det är rätt jobbigt men samtidigt är jag så glad att jag har ridsporten med mig, den har jag gjort mig väldigt ansvarsfull och målinriktad.

Nu ska jag ta kväll, slänga på mig mjukiskläder och bara ta det lugnt. Blir en film och en påse godis ikväll!
Ha en bra kväll allihopa




----

Let me hold you for the last time, it's the last chance to feel again
But you broke me, now I can't feel anything
When I love you it's so untrue, I can't even convince myself
When I'm speaking it's the voice of someone else
Oh, it tears me up, I try to hold on but it hurts too much
I try to forgive but it's not enough to make it all okay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0