Jag har sagt det förrut

skönt med sovmorgon, men att det alltid ska vara likadant, på vardagarna kan man sova HUR länge som helst bara för att man inte får sova och på helgerna vaknar man tidigt..

---

jag är en person med väldigt starka viljor och är rätt van vid att få det som jag vill. men jag har insett att man växer som person så mycket mer när det kommer upp problem och motgångar. just nu önskar jag mig en resa långt bort, vara borta en månad eller två och komma hem helt nollställd och börja om. det har varit för mycket tänkande ett tag vilket gör att man inte kan koncentrera sig på det som är viktigt. så nu vet ni vet, att jag skulle uppskatta om någon av er snälla människor gav mig en resa!? :) bra, tack.
---



haha intressant inlägg! lägger mig nog en stund till...

Kommentarer
Postat av: robban

åååk med mig ida!! i 2 månader, spelar ingen roll vart så du får bestämma. vi har ju sagt att vi skulle klara oss galant haha. eller?

2011-02-02 @ 11:27:04
URL: http://robinebremer.blogspot.com
Postat av: Steffe

Men hallå,det är väl en resa inbokad eller?

2011-02-02 @ 12:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0