Jobb + utgång!

Åhååå fan vad trött jag är asså, direkt efter skolan igår sprang jag upp till jobbet, tryckte i mig en sallad lite fort och sen jobb hela kvällen. Det var sjukt mycket att göra så gick rätt fort ändå men passet idag vill jag inte ens tänka på. Jag har inget emot att jobba men den här tiden, 11-21.15 och ibland från 10, är inget rolig. Man är bokstavligt talat HELT slut när man kommer hem.
Men ikväll dissar jag tröttheten och kör på utgång, packar med mig allt nu innan jag åker till jobbet och sen tar jag tåget direkt upp till Mjölby och vidare till Linköping med Robine! :)

Igårkväll kom Filippa hit en sväng, va ett tagsen vi sågs så det var extra mysigt, blev rätt sent inatt menmen, jag ska nog överleva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0