Jobbet nästa

var heeeelt slut när jag kom hem så somnade en liten stund, mamma ringde nyss och fråga om hon skulle köpa med nåt hem att äta innan jag börjar jobba vilket inte lät helt fel, mat är ju det ända som går i huvudet när man sitter där på jobbet och sniffar in goda kycklingdofter haha.
jag är så sjukt trött idag, verkligen längtar efter min sovmorgon imon!! och ikväll ska jag umgås med mina böcker lite om jag orkar och sen slå på en film.

får se om jag skriver mer ikväll, annars hörs vi imon.
Puss / i





hitta en bild i mobilen sen igår. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Söööt du är! <3

2011-02-01 @ 21:45:56
Postat av: Anonym

fin du är ida =)

2011-02-01 @ 21:56:03
URL: http://sv.netlog.com/Mellis89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0