Pluggplugggg

Godmorgon! Torsdag idag, snart helg.. fyfan så underbart. Jag ska inte göra allt för mycket denna helgen, lite planer har jag men ska se till att vila upp mig och ta det lugnt.
Nu först skola, sen hem och plugga röööööööven av mig så att jag förhoppningsvis kan vara med tjejerna på middag ikväll. Torsdag = Halv åtta hos mig. Men vet ärligt talat inte om jag kommer hinna det, har 1 prov idag och 2 imorgon men ska göra allt, var ju så längesen.

Igårkväll pluggade jag och Sofie 3 timmar, så jävla duktiga! (y) Men det är vad som krävs för att vi ska ta tag i saker, satte oss på stadsbiblioteket haha.
Nu måste jag kila, hörs senare.
/ I





blandade känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0