Speak to me

Vet inte vart jag ska börja, har vart en lång dag med väldigt mycket stress.. Började dagen med att få tillbaka ett religionsprov som gick över förväntan, tror jag höjde mig i betyget där. GREAT
Sen handel med en massa information om APUn som börjar på måndag. Efter det psykoligi med genomgång inför morgondagens prov. Avslutade dagen med ett stort bokföringsprov i Företagsekonomi.
Det är väldigt mycket i skolan nu. En period på 5 veckors praktik väntar, prov hit och dit, bal, student och en massa annat. Men det är bara att ligga i det sista, har 2 prov imorgon men sen har jag som sagt apu och efter det är det inte mycket kvar, jag har bestämt mig att ligga kvar på de superbra betyg jag gick ut med förra året.

Har fått mycket plugg gjort idag vilket underlättar lite för kvällen då vi tjejer drar till Skobe på trerätters, så himla mysigt! Var alldeles för längesen det bara var vi alla nu, men ikväll så..
Jag fick reda på att jag har sovmorgon imorgon eftersom jag gjorde provet idag så hinner plugga hela fm oxå!
Ska sätta mig och försöka komma in i psykologernas värld en stund nu, humanistiska- och kognitivabeteendet.

Idag säger vi grattis till finaste Beatriceee, hela 19 år!! Detta ska vi allt fira ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0