Tisdag = friluftsdag

Hej på er! Imorse när jag vaknade hade jag verkligen lust alls att kliva upp ur sängen, friluftsdag lockade inget speciellt om man säger så.. Men just nu är jag full av energi, kom hem tidigt idag och sen har jag bara suttit och gjort teorifrågor och det har gått jäkligt bra, så kul när man känner att man gör framsteg! Hann även med lite matlagning vilket väldigt sällan händer haha.
Sen vart det en liten tur med bilen nyss, och snart kommer Robine hit en sväng igen. Blir nog lugnt, ska få henne att hjälpa mig lite med teorin igen haha.

Älskar onsdagar i skolan förrutom att det är vääääldigt mycket UF, men sovmorgonen gör hela dagen!
Vi hörs senare. Pusss



bild från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0