Tro det eller ej, men jag älskar inte dig!

Det har vart en väldigt jobbig dag av många anledningar. Något har gjort mig besviken och det har stört mig hela dagen vilket gjort att jag gått och pustat och suckat åt precis allt, idag var verkligen inget bra enligt mig..
Men så är det ibland, man kan inte göra annat än att ta nya tag.
Skulle kunna skriva hur mycket som helst för just nu är det mesta jobbigt. Det har vart jobbigt på kill-fronten ett bra tag, så otroligt mycket plugg och press i skolan och framförallt så har jag ingen motivation. Plus att jag har ett körkort vid sidan av som ska tas snart. Det är mycket nu, jag vet att det är samma sak för många men... vad fan gör man!?
Aja, nu ska jag sluta hänga läpp och sätta på en film! Imorgon ringer klockan 04.30.
KUL


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0