Utgång på ingång

Godmorgon!
Vaknade för en liten stund sen av en riktigt konstig dröm, minns att den handlade om hår iallafall haha.
Idag blir det en lång dag, var meningen att jag skulle hinna plugga lite nu på fm men det är omöjligt, ska vara hos mormor på middag vid 1 och innan det måste jag ha packat för sen sticker jag med nästa tåg direkt till Mjölby.

Vi ska fixa lite drinkar så ska väl på stan och handla och sen börjar vi förfesta hos Robine och ikväll kör vi på Platå. Första gången jag är ute på en torsdag men det brukar ju tydligen vara ett jävla drag, hoppas på det ikväll med trots att det är löning snart.

Vet faktiskt inte om jag hinner uppdatera nåt mer idag men kanske gör ett inlägg från mobilen sen, annars får ni ha en riktigt bra dag! Kyss


Kommentarer
Postat av: AK

Pretty cute for a blonde girl ;)

2011-02-17 @ 16:34:45
Postat av: Ida Nilsson

tack, vem? :)

2011-02-17 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0