3/1 2011

Godmorgon!
Vaknade och minns så väl vilken sjuk dröm jag drömde inatt. Så läskigt hur man kan komma ihåg drömmen ibland.
Hur som helst, nu ska jag snart ta på mig och äta frukost. Ska ner till stan och få massage och eftersom massage är något så grymt underskattat lär jag somna! Haha
Direkt efter har jag dubbla körlektioner och sen vet jag inte riktigt vad som händer.

- Mitt år har börjat bra, förrutom att gamla känslor och tankar kommer ifatt av nån anledning. Sånt som jag faktiskt lagt på hyllan börjar smyga sig på. Men det är bara se framåt, för jag vet vad som är det bästa.
Det här året kommer bli GRYMT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig<3

2011-01-03 @ 15:16:21
URL: http://sofieidakarolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0