bra dag, dålig kväll

somnade med böckerna i ansiktet, asså varför ska jag vara så omotiverad när det kommer till att plugga!? verkligen haaatar det! nu är det ändå ett körkort det gäller och jag vill verkligen ha det så snart som möjligt, ändå tar jag inte tag i att bara sätta mig och läsa. men tänkte läsa lite innan jag somnar, så lär ju somna med böckerna en gång till sen haha.

av nån konstig anledning vart jag på dåligt humör idag när jag kom hem, antar att jag bara är trött och då blir jag grinig för minsta lilla. nu ska jag ta mig en macka och sen fixa lite med telefonen och efter det plugga.

Vi hörs imorgon

förresten så åker Sofie och Natali till Egypten ikväll och jag är så jävla avundsjuk, skulle göra precis allt för att få komma tillbaka till värmen. Garanterar att dom får en bra resa iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0