Det rullar på

haft fullt upp sen i fredags då nyår var, jag har bara sjukt fula bilder sen kvällen så tror jag hoppar över att lägga upp dom haha, finns några på facebook oxå. jag hade lite smått panik när jag kom till tjejerna och knappt han sminka mig, det blev en snabbsminkning och en fläta i håret.. på nyår lixom!? menmen.

jobbade dagen efter och det gick rätt bra, förrutom att jag höll på att somna i kassan efter bara några timmars sömn.
på kvällen kom Robine till mig, och hon åkte preciis härifrån. igårkväll tog vi det mest lugnt, åt gott käk och så. och idag har det inte heller hänt så mycket haha. vi har solat och jag har färgat hennes hår.

nu blir det lugnt, imon fm ska jag på massage! ska bli sjukt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0