Göddig vinst!!

tog tåget till boxholm igår och vart sen upphämtad av camilla för att se mjölby-taif spela derby, hatmatch.. kalla det vad ni vill. har nog aldrig gått på sånt adrenalin, det var så jävla spännande att folk, även jag, stod och skrek och hoppade.
taif tog iallafall hem segern med 4-5 i förlängning och den vinsten var mer än underbar, fan vad fint pöjkar!
åkte hem en stund till camilla efter matchen och sen tog tåget hem, kul att träffa den tjejen igen! var ett bra tagsen..

somnade så fort jag kom hem, med ett leende på läpparna! och adrenalinkicken sitter fortfarande kvar haha.


längtar till jag slutat.. ska hem och dra på mig mjukiskläde, lägga mig i sängen och plugga teori. är så sjuuukt trött, vart ju rätt sent igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0