Heaven

Godmorgon!

Sovmorgon till kvart över 9, skööönt även att det inte gör så stor skillnad. Inatt drömde jag en så sjuk mardröm att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, den var så jävla läskig och jag var helt säker på att det var på riktigt.. fyfy.
Har bara tre lektioner idag och sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl hem och plugga körskoleteori.

Jag är lite ledsen för min färg har redan börjat försvinna, eftersom det är så äckligt kallt här hemma antar jag att det går bort ännu fortare. Skulle göra allt för att komma tillbaka. Ligga och pressa i stekande sol, dricka massa söta drinkar och slipp tänka på annat. Men jag kan ju sluta drömma för så kommer det inte bli, nu är det verkligheten och rutinerna som gäller ett bra tag framåt.

Nej, nu måste jag fixa mig!
/ I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0