If i had you

Godmorgon!

Skönt med sovmorgon måste jag säga, fast det känns som att hur mycket man än sover är man inte utvilad när man går till skolan..
Jag drömde så fina drömmar inatt, ville inte vakna! Rätt sjukt hur man kan tro att drömmarna är så sanna, likaså med mardrömmar.
Nu ska jag fixa mig och sen bege mig till skolan. I eftermiddag ska jag bara plugga, måste verkligen göra det om jag ska ha nåt körtkort nångång. Är väldigt bra på att bestämma saker utan att jag egentligen hinner, ska vara med på allt, hela tiden.. Men idag lovar jag mig själv att sätta mig ner på arlset och trycka ner facet i boken haha.

Puss sålänge



haha tyckte jag var så fin här så ville dela med mig lite av snyggheten! eller..

Kommentarer
Postat av: Steffe

Mullar Dig..

2011-01-26 @ 12:37:29
Postat av: Ida

Haha detsamma pappsen! Idag ska du och jag köra bil :)

2011-01-26 @ 13:00:07
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0