Mysig hemmakväll

har verkligen haft en jättemysig kväll hemma med familjen. måste erkänna att jag saknar Vikor lite men så är det ju tyvärr.. nästa gång är det min tur att flytta.
vi har sett "på spåret" här hemma, haha jag vet inte om jag ska säga att det är vuxenpoäng eller pensionärsvarning.. underhållande iaf.
sen åkte modevisningsfilmen på och jag saknar verkligen den kvällen, det var mycket glädje!!
ikväll uppskattade jag verkligen att vara hemma, guu så skönt det har vart!

imon ställer jag klockan, upp och hoppa skapligt tidigt för att åka upp till Linköping med mamma och pappa. får väl släppa av pappa på nån bilaffär eller nåt på vägen, jag vet ju hur rastlös han kommer bli när jag provar massa klänningar och när jag och mamma springer i affärer..

nej, dags för sängen!

godnatt med er



från Stockholm i höstas




- förresten så har jag fått min läckra skal och det var riktigt fint, tyckte åtminstonde jag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0