Ur Paows blogg

kom precis hem från hockey, taif tog hem en lätt seger med 11-2. gottt
var precis inne på Paows blogg och läste detta som hon skrivit i sin gamla blogg..
jag är offret här, jag önskar det var jag som skrivit det här men istället är jag den andra personen i handlingen.


"Jag kände mig speicell i ditt sällskap. Förstår inte vad det är med mig har seriöst aldrig vart så kär förut, att jag fastnade för dig totalt. Och att du är den enda för mig ? Men jag kankse har fel. Men jag kommer att ändra mig, jag kommer att ångra mig och jag vet inte vad jag håller på med. Allting är mitt fel, jag är kall & elak. När jag egentligen menar väl, och det sista jag vill är att såra dig. Men efter det hära. Pff.. Men vad som en händer, så kommer jag alltid att älska dig utav hela mitt hjärta. För det vi hade var speciellt. Men förlåt för att jag säger det. Att jag inte vill ha tillbaka dig är en löngn. Men jag kan bara inte, det går inte. Hur mycket jag en gråter, den enda personen som kan få mig att ändra mig. Är mig själv. Och ingen annan, men baby den dagen kommer. Inte idag och inte imorogn. Den dagen då jag vill komma tillbaka, jag kan bara böna och be om att jag är välkommen tillbaka då. För då är det ditt val och inte mitt. Och då kommer jag att inse. Vilke sopa jag är, som inte kan ta vara på den finaste killen. Med det vackraste leendéndet och finaste personligheten. Som någonsin skulle vilja ha mig. Men glöm aldrig du är en bra kille. Som inte förtjänar en liten sopa som mig.”

Kommentarer
Postat av: Nadja Zaeri Cederquist

Hej vad heter Paows gamla blogg ? :)

2011-02-10 @ 14:44:42
URL: http://nadjacederquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0