Egypten 2011

Jag vet inte vart jag ska börja.. det här har varit en av de bästa veckorna i mitt liv! Vi har vart med om så mycket, sett så mycket och njutit till max. Jag mådde inte helt okej när vi åkte vilket jag fick sota för hela veckan, fick gå på alla möjliga mediciner där nere för min äckliga förskyldning och hosta.
Men hur som helst, vi har solat&badat varje dag, käkat god mat, festat skiten ur oss och levt livet på topp! Vädret har vart helt perfekt, det var lite blåsigt två första dagarna annars 25 grader och strålande sol. Under tisdagen snorklade vi och det var bland det häftigaste jag gjort, även att jag fick lite panik nere i vattnet haha.

Vi har vart med om så mycket, det har verkligen skapats minnen för livet och jag kan knappt förklara med ord vilken upplevelse det vart. Inne i festorten New Marina trivdes vi som fisken i vattnet, helt sjuka klubbar! Så mycket bättre än här i Sverige. Kostade 10 svenska kronor att ta taxi vart man än skulle och dom resorna var mer än galna, vi bjöd chaffuören på sprit och åkte ett antal för många personer i bilarna haha. Vi fick betala för en nattgäst en av oss fick med oss hem från ett annat hotell och vi gick all in för showen "Miss Hotell" som vi var med i på hotellet där jag tog hem segern haha :D Jag kan inte sluta le, vi har träffat så underbara folk och gjort så galet roliga grejer, det går inte förklara!

jag bjuder på bilder senare sen och skriver mer dag för dag vad vi gjort! hoppas allt vart bra här hemma i kylan, jag längtar redan tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0