Välbehövlig myskväll

väntar på att robine ska komma hit, skönt att inte vara själv ikväll. har haft en väldigt jobbig dag och känt mig nere, det är till och med så att det var skönt att gå till skolan imorse, jag skulle göra allt för att åka tillbaka till Egypten men idag uppskattade jag att rutinerna börjar falla på plats igen..
det blir lugnt, laddat ner några filmer vi kan se bara. såhär på vintern är det så himla skönt att inte hålla på med ridningen eftersom vad man än gör så är det kallt och jobbigt under vintern.

nej nu ska jag krypa ner i en varm säng, hörs nog inte mer ikväll..



äckelbild jag tog sent på kvällen när jag kom hem, var ju tvungen att bevisa för mig själv att jag var brun, men sådär ser jag inte ut längre... tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0