Stress-torsdag

Gaaaah vilken stressig kväll..
fattar inte, jag gör ingenting på dagarna längre, ändå lyckas jag med att stressa i sista sekund när jag ska göra nåt.
Jag har kollat lite på körkortsteorin, hunnit äta mat och nu måste jag börja packa för imorgon åker jag till Nyköping. Ska träffa Charlotte, gå på 20-årsfest och sen krogen.
Hur som helst, jag har lyckats slarva bort mitt bankomatkort och lönen kommer ju in på tisdag vilket inte är så bra eftersom jag inte spärrat mitt kort än.. så imorgon, under lunchen måste jag hinna in på jobbet och se om det ligger där och gör det inte det så ska jag spärra det gamla och beställa ett nytt. En så typiskt Ida-grej.
Sen när jag beställde tågbiljetten på SJ:s hemsida nyss råka jag beställa två, händer ju bara mig asså.

MEN ikväll kommer Robine så får hoppas hon gör min kväll lite bättre, var meningen att vi skulle träna men får se hur det blir med det.. känner mig inte jättesugen på att ut och löpa just nu.

fan, packa va det ja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0