Nyköping

Här har det vart riktigt bad update men som ni föstått har jag befunnit mig i Nyköping fre-lörd. Slutade skolan sent i fredags, sen direkt till station för att hinna med tåget till Norrköping (som vanligt i sista minuten..) Hann iaf med det tåget jag tänkt, det var några minuter sent så mitt tåg i Norrköping väntade in mig och två andra. Hoppade iaf på tåget mot Nyköping Stockholm och var väl framme runt 6, då var det inget annat än mat som gällde, haha jag minns hur mycket jag uppskattade den pizzan.
Sen hem och fixa oss, mötte upp Charlottes tjejkompisar och drog vidare på 20-årsfest för en kille som heter Alexander. Riktigt go fest faktiskt, och väldigt trevligt folk! Runt 12 bestämde vi oss för att gå ut på Tellus.
Hade en riktigt bra kväll med min saknade Charlotte, verkligen hellyckat. Åkte hem lördagfm, direkt hem och byta om och sen åkte jag och Filippa upp på J20-matchen med mina föräldrar där de tog hem segern med 7-0. Bra där!

Nu har jag precis käkat frukost, ska lägga mig och plugga teori och sen ut och köra, i em blir det antingen hockey med pappsen eller fortsätta plugga..








några bilder från helgen






and some picts from da schoooool

Kommentarer
Postat av: Anonym

duuuu är så himla bra hjärtat. saknar dig så!!!! <3

2011-01-23 @ 14:36:32
URL: http://cericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0