Äntligen helg!!!!!

hej på er!

fan vad skönt med freeeedag, verkligen en efterlängtad helg. gått 8-15.20 idag så fredagar är inga slappdagar här inte. men nu är det helg och det ska bli extra skönt med studiedag på måndag oxå.
var helt inställd på att jag skulle jobba imon men när chefen ringde angående andra jobb-dagar och när jag sa att vi ses imon så insåg jag att det är inte förrän nästa helg jag jobbar..

har absolut inget planerat för kvällen eftersom jag trodde jag jobbade imon men bestämde precis med mamma att vi tar en sväng upp till Linköping imon. ska kolla balklänningar och shoppa lite, mysigt!
vi hörs sen




här har ni gårdagens smarriga efterrätt hos Bea, så himla kul att vi börjat ha "halv åtta hos mig" haha
hon böjd verkligen på jättegod mat! förrätt, varmrätt och efterrätt. och till det vart det ett glas vin!
lyx...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0