Min lördag

Direkt när jag kom hem från Linköping igår så åkte festoutiften på, bättrade på sminket och sen drog jag direkt till Alex där fina flickor väntade. Åt vääärldens godaste middag, drack drinkar och hade så himla kul!! Åkte sen vidare till krogen där Barbados var på plats, inte fullproppat med folk som sist men hade vädligt kul, lagom av allt!
Vaknade upp med lite huvudvärk idag och trött som en jag vet inte vad, men nu är jag på benen (med täcket invirat runt kroppen haha) och ska snart ner och käka lite frukost.
Idag händer inte mycket, ska försöka plugga lite och sen blir det kanske hockey senare, får se lite.



Förresten.. har glömt att berätta om vår mysiga dag i Linköping igår! Provade några balklänningar och den andra jag satte på mig gjorde mig helt förtrollad, jag gick ur provrummet och log med hela ansiktet, den var verkligen perfekt.
Så nu är det klart, skönt! Efter det vart det lite shopping och sen luch på grekisk restaurang. Skönt att komma iväg med bara mamma och pappa ibland. Fick med mig ett par byxor hem, en byxdess, en kavaj, strumpbyxor och lite smått.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0