Kul liv.

Klädesel
Vad har du på dig idag:
myskläder
Vad använder du just nu för skor: just nu ett par tofflor haha, annars acne-boots och converse eller stövlar
Favoritfärg på kläder: har nästan alltid mörka kläder, svart och marinblå skulle jag nog säga

Senaste
Sov i din säng:
Sover nästan alltid själv, men inte inatt..
Du pratade med: Facebookar just nu i chatten
Du delade en drink med: Kan vart victoria
Du gick på bio med: Filippa tror jag
Du gick på stan med: Alexandra och victoria
Skällde på dig: Säkert mamma eller pappa ;)
Låt du hörde:
Like a prayer med jay smith
Film du såg: The last exorcism, sjuk film
Mat du åt: Sista svenska måltiden på en vecka önskad av mig: lövbiff, pommes och vitlökssmör
Kram: J
Puss:
Fest: Nyår
Känslan: Nervositet
Ilska: Minns faktiskt inte
Glädje: Idag!
Dröm: Häromdan hade jag en minst sagt sjuk dröm
Boken du läste: Läaser aldrig
Personen du träffade: Familjen
Personen du pratade i telefon med: Camilla
Personen du fick sms av: Victor
Gången du åt en 7-eleven korv: Haha, äter aldrig dääär
Gången du var utomhus: I förmiddags
Gången du sov: Inatt?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag (förrutom bror som inte bor hemma längre)
Saken du köpte:
Handsprit på apoteket

Om dig

Namn: Ida
Ålder: 18
Smeknamn: Inget. blondin får jag höra alldeles för ofta
Syskon: Storebror
Sysselsättning: Efter att både ha ridit och spelat fotboll hela livet gör jag nu ingenting.. lever livet.
Bra egenskaper: Drivande och energisk
Dåliga egenskaper: Sjukt hett temperament och väldigt snurrig och slarvig
Linje/klass: Hp08a (Handel-och administration)
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Klarblåa
Skostorlek: 39



JAG ÄR NERVÖS OCH JÄVLIGT RASTLÖS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gången du var utomhus: I somras! Men åker inatt igen..



Haha, det hoppas jag verkligen inte stämmer? ;)

2011-01-06 @ 19:23:39
Postat av: Ida

Jooo? :) vem undrar..

2011-01-06 @ 19:48:21
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHAH jag är fan slut och inte ser vad det står heller.. tyckte det stod utomlands vafan ;)

2011-01-06 @ 19:51:15
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0