Ändrade planer

Jävlar vad trött jag är, var meningen att jag skulle gått ut igår men när jag kom hem från Linköping och ätit lite mat somnade jag med kvällens outfit i sängen haha, ställde klockan på en halvtimme senare eller nåt men det var helt omöjligt att ta sig upp. Så det blev en kväll i soffan istället, somnade liks fort igen.. Hade vart riktigt kul att gå ut igår men är inte kroppen med blir det bara jobbigt. Hittade en del i Linköping igår med.. En skjorta (verkligen skitsnygg!!), ett kortare svart linne, ljusa höga jeansshorts och lite smink och så. Det verkligen kryllade av folk på stan igår, så mysigt med större städer på våren och sommaren. .. Ska snart gå upp ur sängen och ta en dusch, senare väntar jobb hela em! Hörs sen med lite bilder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0