Bra tisdag

Är så trött att jag har ont i lederna i kroppen haha, brukar få det av nån konstig anledning..!? Hur som helst, min dag har vart hur bra som helst. Några av er kanske vet att det var en speciell dag för mig idag och då menar jag inte att det är internationella kvinnodagen..
Men efter en lång och krävande dag fick jag träffa fina Robine, har vart så mycket ett tag att jag inte träffat några vänner.. Tråkigt, men ibland är det dom som måste komma i sista hand. Först lunchade vi på Gotteriet, sen hem och spida lite planer inför nästa höst/vinter och sen gick vi ut och åt igen haha. Har precis lämnat av tösa på station och nu väntar faktiskt sängen på mig.

Godnatt!



älskar dig!

Kommentarer
Postat av: robine

det heter "smida planer" inte spida haha.



love u tooo :)

2011-03-08 @ 23:02:23
URL: http://robinebremer.blogspot.com
Postat av: Ida

haha okej mamma ;)

pösssss

2011-03-09 @ 08:47:21
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0