Det rullar på

Hej på er!! Fan vad skönt med helg snart, den uppskattas väldigt mycket just nu! Igårkväll fick jag som sagt stressa ihjäl mig till jobbet haha men det gick bra och rätt fort.
Idag blev det några timmar på Stiga innan jag stack till skolan och fixade lite grejer. Nu har jag vart och handlat lite till ikväll, vi ska ha myskväll med företaget! Ska bli kul att träffas lite "utanför allt arbete" eller så även att vi alltid är lika glada och har superkul!

Imorgon är det sista dagen på min 5 veckors praktik och jag säger bara.. vart i helvete tar tiden vägen!? Det går så fort, fattar ingenting. Det innebär ju bara en sak.. närmre till balen och studenten. Det känns som att allt börjar bli så allvarligt nu.

Ska ta en liten powenap och sen blir jag upphämtad av Elin! Hörs ikväll. PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0