Det tar död på mig

Andra dagen jag ligger hemma sjuk i sängen.. jag blir så jäkla rastlös. Skulle försöka ta mig till jobbet idag men icke, däckade i sängen lika fort igen. Har extrem huvudvärk, ont i öronen (kanske öroninflamation), ont i halsen och allmänt hängig och förskyld. Som tur är har jag sluppit febern idag!

Får se vart dagen tar vägen, ska iallafall bara ta det lugnt och sova mycket för imorgon ska jag jobba på vanliga jobbet mellan 11-17 så vore ju braaaa om jag kunde gå då, we will see.
Funderar på att åka fram och köpa lite godis men är väl näst intill omöjligt i detta skitväder, bilen är heelt igensnöad.. nu ska jag göra mig en ordentlig frukost och krypa ner i soffan!

ha en bra dag :)

förresten.. jag har nog världens gulligaste morfar! han ringde precis på och gav mig en bukett blommor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0