Good girl!

Jag är stolt över mig själv idag! Det har vart en riktigt effektiv dag och jag har fått massa gjort. Började dagen på praktiken, lunchade med en god sallad (4e gången jag äter ute redan denna veckan vilket inte är bra för plånboken) och slutade väl runt 4. Jag fick gå tidigare om jag ville men valde att stanna kvar lite eftersom det var min sista dag. Jobbet gick bra idag och jag fick toppenbetyg av chefen! Jag sprang iväg och köpte lite fika som jag och Jennifer lyxade till det med innan jag stack hem, muums vad gott det var.
Fick också en liten present trots att jag bara vart där några dagar, så gulligt så! Ett par skor rikare idag också, hej och hå. Måste hålla i pengarna nu.

Kom hem helt slut efter att ha cyklat hem i spöregn när jag kom på att jag var tvungen att åka till skolan, i ren panik skjutsade mamma dit mig och jag hann det jag skulle innan posten gick.. Sen hem och direkt ge mig på mitt rum, fick ett riktigt städryck och aah.. ni ska se hur det såg ut. Pinsamt stökigt. Men nu är det ordning minsann, så skönt. Bara en garderob kvar och den får faktiskt vänta.

Innan (såg ut såhär i hela rummet)



Efter:






orkade inte ta kort på allt.. men kan säga att det är nog första gången det inte ligger kläder i min säng haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0