JOBB

jag tror man börjar bli vuxen när man pratar företagande, flytt och skatter... det är nog bara gilla läget, för bara om någon månad står jag där utan tryggheten att gå till skolan. men jag har bestämt att jag ska dit jag vill, att ha höga mål och drömmar är bara bra!
vet inte vad jag fick det ifrån, men sista tiden har det snackats en del om sånt här och självklart är det man pratar om med de flesta personer, vad man ska göra efter studenten..!? det kommer inte med i detta inlägg men nån dag framöver ska jag skriva ner alla mina tankar och funderingar kring det.

hur som helst, försov mig lite idag men ska snart fixa mig och sen sticka till jobbet. 8-16 och efter det jobbar jag på vanliga jobbet mellan 17-21. hej och hå... frågan är när man ska hinna åka ner till sjukhuset, hann aldrig med det igår.
Måste kila, hörs ikväll! Puss




Snaaaart ses vi!! Miss u.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligulli, saknar <3

2011-04-03 @ 12:42:41
URL: http://cericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0