Kul liv.

Hej jag heter Ida och jag har äckligt ont i fötterna för att jag har dansat skapligt mycket senaste helgerna + att jag alltid går i mina acne-boots med tillräckligt hög klack på. Plus att jag går mycket när jag jobbar nu. Erkänn synd om mig? Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som ett bomdnedslag med kläder och grejer, sen ska jag plugga.. PÅ EN FREDAGKVÄLL? Kul liv. Inte jätte va.. Nu säger jag hejdå.

Haha, ungefär sådär ser min eftermiddag ut!
Hejsålänge




haha hitta den här bilden från Falsterbo förra året... vad fan hände?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhahhahahahahahahahhahahaahhah men guuud ja viker mig!!!syns att ja nattbadat<3

2011-03-05 @ 22:51:18
URL: http://cericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0