Måndag igen!

Låååång dag.. somnade jävligt sent inatt och när jag väl somnade vaknade jag en stund senare. Inte bra.
Men kom upp vid 6 imorse och satt på körskolan från typ 7-11 med en körlektion däremellan. Sen åkte jag och pappa iväg runt lunch och var hemma skapligt trött några timmar senare.

Imorgon väntar ännu en lång dag, men vill man så går det. Så är det, det kommer bli bra och snart är jag också där. (jag vet att jag pratar i gåtor haha) Ikväll blir det lugnt, ska förska ta igen både mat och sömn.. känner mig fortfarande lite små-hängig.

Hörs ikväll igen!



såhär snygg är jag när jag är ute på promenad.. haha

Kommentarer
Postat av: Andreas

Efter att ha sett dom där jäkla tapeterna nu igen, Så har jag kommit fram till att jag får yrsel utav dom :)

2011-03-09 @ 00:06:15
Postat av: Ida

Hahaha! Känner jag dig förresten? :)

2011-03-09 @ 08:48:32
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0