Onsdag = 100 dagar kvar till studenten!

Jag har drömt så sjuuuukt konstiga drömmar inatt asså!!? Jag var helt säker på att det var verklighet också, jag trodde jag försovit mig till jobbet när jag vaknade vid 8 och skulle börja jobbet klockan 11. Problemet var bara att jag vaknade i Mjölby så jag behövde ta tåget hem och det gick inget och blablabla, resten behåller jag själv haha.

Hur som helst, jag vaknade nyss (här hemma haha) och kom precis ur duschen. Min morgon kommer bli jävligt stressig insåg jag precis. Jag måste hinna packa, fixa mig och sen äta. Och nej, det låter inte så stressigt men jag på morgonen = zombie

Men nu måste jag kila om jag ska hinna med allt, måste åka om 1 timme! Hörs inte förrän inatt eller imorgon då jag inte kommer hem mer emellan innan det är dags för utgång. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0