Sjuk sjuk sjuk...

Lååååååååång dag.... Jobb 8-16, direkt med mamma fram på några äreden (hämtade även ut mitt körkort!!!!!)
Sen kom mormor och åt middag med oss, mysigt. Fick en blomma och ett kuvert med pengar som gratulation till körkortet, så himla gulligt.
Sen upp på hockeyn med Filippa och Camilla, och nu hamnade jag här. Ska krypa ner nu, borde sovit för några timmar sedan egentligen.. det känns som jag migrän.



Imon; Jobb och sen en svänga ner till sjukhuset och efter det rullar bilen mot Jönköping, vi som gick vidare till SM i Stockholm ska ner till jkpg imorgon för att träffa alla företagen igen och få lite tips om mässan. Kul!! Och jag ska köra, så nu måste jag sova.

Godnatt med er.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0