Solstråle

Godmorgon solstrålar!!
Vädret är så jäkla underbart juu, man blir så glad! Vaknade för ett tagsen och nu kom jag precis ur duschen. Vad händer idag!? Söndag och fint väder... något måste man väl kunna hitta på.
Ska snart ut en sväng och sen har jag ingen aning om vad som händer, sånt som märks.

Idag, efter fem dagars jobbig sjukdom börjar jag känna mig bättre! Skönt! :)
Nu ska jag ta på mig nåt och kila iväg, hörs sen




idag ser jag fram emot falsterbo extra mycket, det är en vecka som är helt obeskrivlig, något man måste vara med om för att förstå hur bra det är.
charlotte, sol&bad, stuga/husvagn, fester från morgon till kväll, nattbad, grillat, hästar, havet, underara människor
tror ni jag längtar? ida <3 falsterboveckan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH du får mig att längta så galet!!!!!!!!!

<3

2011-03-20 @ 21:39:53
URL: http://cericson.blogg.se/
Postat av: Ida

Underbart!!! :)

2011-03-21 @ 06:59:51
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0