The queen

Godmorgon sverige eller nåt, fyfan vad seg jag är idag asså..
Hade en riktigt rolig kväll igår måste jag säga! Fick gå från praktiken vid 3, sen åkte vi några tjejer direkt till Sofie som fyllt år för att överraska henne med en massa fina cupcukes och tårta och hon vart lika förvånad som vi hoppats på haha.

Efter att sett film, fixat oss och börjat tagga smått inför kvällen tog vi oss in till stan där förfesten ordentligt började på Baronen. Sen vidare till Strandbaren, och som vanligt blev det rätt sent för min del. Var väl hemma innan 3 nångång, och däremellan hann jag med ett kort besök på efterfest. Lyckad kväll med bra tjejer!

Fan, att jag alltid ska behöva stressa... Måste kila nu!
Nu skola, sen körskola och så rullar bilen till Eksjö med Hannes och Jonas för att checka balkläder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0