En helg att minnas

Kass uppdatering jag vet.. men jävlar vilken bra helg det har vart! Idag får ni nog stå ut med ett extra långt inlägg.

Som ni vet har vårt UF-företag Child Aid Products vart på mässa i Jkpg i helgen. Vi tävlade i de flesta titlar och igår kammade vi hem priset för "Bästa vara 2011"!! Det är rätt stort, och med de fina lovorden från juryn var vi fler som inte kunde hålla tårarna tillbaka. Så mycket känsla, så mycket vilja och så mycket glädje det fanns under avslutningen igår eftermiddag var sjukt. Detta är ett minne för livet, till och med att lärare grät. Sån känsla.
När de ropade upp vårt namn som första plats var det helt knäpptyst.. alla hoppades, knöt varandras händer och när vi hörde vårt namn släppte allt, fick gå upp till en riktigt pumpig låt på scen och ta emot pris av en tjej som heter Anneli som presenterar Svensk Handel/Näringsliv. Det var inte vilka personer som helst där och det kändes riktigt kul att få höra så positivt från nästan alla. Bakom scenen när vi fotograferades berömmer hon oss ännu mer och säger såhär.. "tjejer, lova mig en sak.. att aldrig släppa detta. Håll hårt i det här, för detta.. det är bra."
Bilresan hem behöver vi inte tala om.. checken vi vann tejpade vi upp på rutan och musik på högsta volym trallade vi hemåt!
Nästa resa är SM i Stockholm i maj då vi möter de allra högst uppsatta med det vi håller på med. Det känns så kul att vi kommit såhär långt, vi har verkligen slitit arslet av oss och vissa gånger har man bara velat dra sig ur. Men det är det som är det roliga, att kämpa för att uppnå mål. Detta var en bonus och absolut en morot för framtiden!
En betald resa till Stockholm med galamiddag, hotell och vårt underbara företag kan ju inte bli bättre.

Jag och Bea var grymt sugna på utgång så bestämde oss för att köra på utelivet i Jönköping! Men det krånglade med skjuts tillslut så blev Statt här hemma. Hade kul, dansade loss hela natten och firade slutet på denna toppenhelg! Så kul att man skaffat massvis nya kontakter. Både företagare, politiker och självklart en drös med underbara UF-företagare på mässan. Haha, ja... vad mer ska man säga om det sistnämnda.

En helg jag sent kommer att glömma


Invigning

spända tjejer inför prisutdelning..

En glad Fia innan hemfärd!

Jag tror det kallas lycka



Om ni undrar vad jag håller på med skulle jag försöka visa min nya snygga ring haha, eller smycke kanske man ska säga. Två ringar med en kedja emellan och ett hängande kors, svinsnyggt! (dock gick det sönder inatt)



Fiiina Bea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0