Lugn helg

Jaha ja, kul dag. Verkligen. Det har inte hänt mycket alls, har bara tagit det lugnt hela dagen och försökt att vila upp mig. Problemet är bara att jag blir så jävla rastlös!! Var uppe hos Vicke en sväng förrut också.. Världens finaste tjejer.
Jag har gjort lite nytta iallafall.. jag har skottat hela vår garageinfart idag (!!!) Så sjukt duktigt, fick till och med lite beröm av pappa.

Kvällen blir lugn, jag ska kura ner mig under täcket och stanna där hela kvällen. Äta god mat och försöka att bli frisk så jag kan jobba på vanliga jobbet imorgon, vi får väl se hur det blir med det..

Hoppas ni får en bra helg, för min lär inte va mycket att hänga i granen! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0